Puteţi returna produsul?
Clientul se poate retrage, prin denunțare unilaterală, fără a fi nevoie să invoce vreun motiv, într-un termen de 14 de zile începând cu ziua livrării (ziua primirii coletului, așa cum este menționată pe dovadă de primire emisă de Poșta Română/firma curierat rapid). Dacă decide să se retragă, clientul este obligat să anunțe furnizorului, cel târziu în cea de-a 14-a zi calendaristică, calculată de la data livrării coletului (data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intrând în calcul termenului de 14 de zile), printr-un e-mail scris către furnizor. În cazul retragerii, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de formă arătate mai sus, clientul este obligat să returneze produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, curate (fără însă să fi fost curatate/spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, în ambalajul în care au fost primite, în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere (ziua anunțării retragerii și ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia), în una din următoarele modalități: - Prin intermediul Poștei Române; în cazul în care se returnează toate produsele, într-un singur colet, returul realizat în această modalitate este fără costuri de retur dacă preluarea se face de pe teritoriul României; - Prin intermediul unui curier, ales de client, la adresa furnizorului aşa cum e menţionată pe site; în acest caz clientul suportă taxele de curierat/costurile de retur; - Prin retur în fața locului la sediul furnizorului, fără aplicarea unor costuri/taxe de retur. În cazul în care au fost livrate seturi de produse, trebuie returnat întregul set așa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit și un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice produs trebuie returnat trebuie sa fie nedeschis. În cazul în care produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzător suma ce trebuie restituită clientului de către furnizor. În termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data returnării produselor şi accesoriilor acestora, în stare corespunzătoare, conform celor arătate în acești Termeni şi Condiții, furnizorul va restitui clientului prețul acestora astfel cum a fost încasat, iar taxa de livrare plătită de client pentru Poșta Română/curierat rapid pentru livrarea produselor nu va fi rambursată clientului. În cazul care clientul alege să păstreze anumite produse şi să anuleze doar parțial comanda, taxa de livrare nu va fi rambursată. Restituirea prețului şi a taxelor plătite de client pentru livrare se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit, cu excepția plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna clientului prin transfer bancar, în contul pe care clientul este obligat să îl menţioneze în e-mailul scris către furnizor.